پلتفرم‌های فرهنگی

دسته مهمی از فناوری های فرهنگی، پلتفرم های انتشار و فروش محصولات فرهنگی و هنری هستند. اگر در گذشته برای انتشار یک اثر نیاز به ناشری بود که بتواند محصول فرهنگی را به نقاط مختلف برساند، امروزه پلتفرم های فروش آنلاین این محدودیت را از بین برده اند. دیگر لازم نیست نویسنده از حقوق خود بگذرد یا حتی مبلغی را برای هزینه های انتشار بپردازد تا ناشری که امکان پخش بیش تری دارد اثر او را منتشر کند. اکنون نویسندگان می توانند با انتشار اثر خود در پلتفرم های آنلاین، آن را به مخاطبین خود درتمام نقاط جهان ارائه دهند.
در ادامه به بررسی نمونه هایی از این پلتفرم ها در ایران و جهان می پردازیم.

پلت‌فرم‌های فرهنگی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *